lite smått o gott till garderoben :)

go eftermiddag allihopa :D haft en bra dag?
jag har iaf spenderat det mesta av min dag i simhallen. skulle egentligen följa med lina, amanda o ida till torp idag, men jag hade inte tränat på en vecka och jag ska tävla nästa vecka så jag kände att jag behövde träna lite idag :D va dessutom en sväng på torp med mamsen igår ;) fick med mig ett par höstskor som jag kommer visa senare i bloggen ;)  kommer nog spendera resten av kvällen hemma o mysa med familjen med god mat o film, så det kommer säkert bli fin fint xd
men ni får ha det så bra sålänge :D

här är lite smått som jag har köpt under veckan :)

skor - hamburgsundssko
halsduk - åhlens
vita vantar - åhlens
svarta mönstrade (syns ej på bilden) strumpbyxor - åhlens dom med :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0