someone like you

hej på er alla kära bloggläsare :)
hur har eran vecka varit då ? själv har jag iaf haft en ganska jobbig vecka :/ va visserligen ledig en dag vilket va väldigt skönt men den dagen spenderade jag mest på att plugga(eller det va meningen iaf men speciellt mkt plugg blev det icke) . men nu hoppas jag på att nästa vecka ska bli snäppet bättre ;) sen så väntar ju även 2 veckor prao vilket jag faktiskt känner mig ganska taggad till :D första veckan med en massa nollor(haha förskoleklassare med finare ord xd) på norrskolan med min vän merisa :D  och andra veckan på rådhuscafet. så det ska säkert bli bra. (y)
min helg kommer se ut såhär :
lördag-tävling
söndag-tävling
eftersom tävlingen är i Trollhättan och slutar ganska sent så kommer det troligtvis inte bli så mkt tid över till annat . känner att det kommer bli ganska kul att tävla eftersom jag inte har gjort det på ett tag :P
men nu ska jag följa med pappa en sväng till torp och leta efter en ny cykel eftersom nån jävel snodde min andra jävla ***** säger jag bara! :O

men ni får ha en bra kväll :)


årets skolfoto :) sista året med kära 9ea haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0