smal - tips

Hej.
Ja nu är ju inte jag nån expert men jag har lite små tips som jag har av egen erfarenhet och läst i tidningar hihi.

  • Minska med smör på mackan, det gör jag. Har bara ytterst lite...

 

  • Ät inte kolhydrater innan du ska sova.. för kroppen vill mkt hällre ha proteiner då.

 

  • Istället för ett onödigt glas coca cola väljer jag hellre vatten, det känns så mkt nyttigare!

 

  • Och till chips-dippen är det faktiskt gott att ha t.ex morötter eller gurka att doppa i dippen, det har säkert de flesta redan provat, men det rekommenderar jag.

 

  • När du är småhungrig och är sugen på t.ex godis, ta lite annanas elr nån god frukt!

 

Det va lite tips sen när det gäller träning har jag ju lite med:

 

  • Gör 10 situps per dag - tro mej det ger resultat

 

  • Gör träningen roligare! t.ex om du ska ut och springa vilket jag hatar, så ta med dej din ipod elr mobilen och sätt på musik, det underlättar jätte mycket, tänk att du är lätt med då känns det lättare att springa.

 

  • Spänn rumpan när du går i trappor. Det känns faktiskt.

ska läsa på lite, så kan jag ge mer tips. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0