Premiär

Tjo idag är det biopremiär på smurfarna.. tror jag iaf :)


Gissa vilken vanlig otur jag fick med mig idag...
Jag försov mej en halv timme!!
Inte kul, speciellt inte just idag eftersom det va klassfoto, och jag skulle ju platta håret osv
Men jag hann det och everything gick bra..
Vi hade en lång rast och vi sket i skolmaten och drog hem till mej och platta håret och sminka lite extra, sen åt vi hos Ida :)
Efter det va det kort som gällde, och jag fick sitta ner :D äntligen :D
Sen matte och efter det drog jag hem till Ida, vi gjorde inte mkt, sen kom hon hit och vi spelade lite wii..
Och nu sitter jag här.
Ni ska få lite bilder från idaag med :)


hiiiiiiiiiiihhhiiiiii




haha Ida mäster fotograf??



där har ni vad jag hade på mej.. inte så jätte snyggt men ville inte vara föör fixad u know..


Amanda :)


Den heliga måltiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0