everytime you look at me it feels like i´m flying


tjabba shena :D
har precis kommit hem från plugget och ska äta lite mellanmål snabbt nu och sen kila iväg till stan och
leta praoplats, kollade igenom hela torp förr förra veckan och hittade inte en enda plats. antingen va det upptaget eller så tog dom inte emot praoelever förrän på gymnasiet. gick allså skit med andra ord haha hoppas att denna
gången ger bättre resultat :D sen ska jag även kolla på glasögon eftersom mina har gått sönder :O
haha känner lite stress nu eftersom jag kanske måste börja ha dom i skolan också! haha har nämligen sluppit
ha dom i skolan hittils ;) men men det är bara att gilla läget och dom andra får väl vänja sig vid att ha en glasögonorm i klassen :thumbup:
men nu ska jag kila :)
ha det bäst så hörs vi kanske senare!

dagens outfit här också :

shorta - cubus
jeans - cheap monday
converse - från turkiet ;)
halsduk - sytt själv(tog dock av den typ direkt eftersom det va så himla varmt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0