where is the love!

gokväll allihopa!
haft en bra lördag? (a)
själv har jag tränat och sen har jag mest chillat här hemma :P inte så händelserikt med andra ord, men såna här dagar behövs också ibland! bara ta det lugnt.. har avslutat en veckas prao nu också :P va riktigt roligt faktiskt och jag vill gjärna jobba med barn så det va ett yrke som passade mig :)
fredagskvällen har jag spenderat med min käre merisa :P blev en massa singstar, en liten promenad, en massa snack och skratt :)
nu ska jag  byta om och sen blir det resturang med familjen, ska bli riktigt mysigt! ;)
ha en bra lördagskväll så hörs vi imorn :D


dagens outfit i annan form :)
jeans (nya) - gina tricot
svart tröja - vero moda
linne (var ett långt linne från början men klippte det för några dagar sen) - bikbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0