what goes around comes around

hej på er!
har nu avslutat två dagar av min två-veckors långa prao-tid :) denna veckan praoar jag med en massa nollor (kommer ihåg när jag alltid blev så sur när ngn kalla mig för nolla, så jag säger förskoleklassare istället) på norrskolan :) kan väl sammanfatta de här två dagarna med två ord klängig men rolig :D xd
en massa småbarn som vill leka, prata m.m  men eftersom jag alltid har gillat barn så är det faktiskt
ganska kul :) vill bara inte veta hur trött jag kommer vara i slutet av veckan xd
sen nästa vecka är det rådhuscafet som gäller , kom gärna förbi då nån dag :D
nu ska jag stoppa lite mat i magen, har gjort enchiladas tidigare idag. och sen bär det av mot träningen.
får se om mammi kan köra mig ner för jag har verkligen ingen lust att gå ner i spöregnet :( men vi får
väl se vad som händer ;) ha en bra tisdagskväll nu iallihopa!




ni får några bilder från våran mysmiddag-biokväll i fredas. blir ytterst få men det får räcka ;) xd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0