telefon.

gokväll!
sitter och snackar med merisa i tele! :) hahaha dör av skratt här :P om ett skratt förlänger livet så kommer jag leva hundra år till. 

aja idag har jag typ bara varit hemma, gjort lite mer läxor . klar med son och svenskan nu :D känns ganska skönt bara biologin och hk kvar nu :d
drog en sväng till torp också eftersom jag skulle byta ut ett par skor som jag köpte för ett tag sen, men det gick inte för öppet köpet va slut :( så det va lite slöseri med tid kännde jag, fick iaf med mig ett par leggings hem (y)
nu ska jag bara chilla resten av kvällen och imorn ska jag troligen hem till min kära merisa :)
en ni får ha en bra kväll så hörs vi imorn!
puss o hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0