Torsdag

Bra tips av Nilofar där! :) ska bara ändra en sak för hon skrev att man inte ska kamma håret när det är blött..
Men i en tidning jag läste, stod det att man skulle det för att om man inte gjortdde det så torkade det med en massa tovor typ å annat haha, men vilket som är rätt vet jag inte ;)
Idag har jag först vart hos min förra granne, sen så kom Ida och Elia så va med dem, och sen gick vi till Ida och då kom även Alva och Jonatan.
Sen vid typ halv 8 drog jag hem för skulle äta, duscha, sätta på lösnaglar och annat.
Men sen vid typ hlv 9? drog jag till Ida igen ;) kollade lite på datan och så..
I morgon är det ju midsommar, denna kommer inte bli som någon annan haha för vi brukar va masa folk på ett ställe men nu blir det bara jag och Lovisa (som är barn då) men et är ju alltid kul att va ed henne så blir nog bra ändå :D
Sen ska jag sova över där och på lördagen drar vi till överby..

Vad ska ni göra på midsommar?


Nu ska jag nog dra mej till sängen för är lite smått trött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0