SVAR

Hur länge har ni känt varandra?

Båda: sen 4:an typ..

Har ni bloggat förr?

Båda: Jaa, vi har haft 2 bloggar innan tsm, och egna bloggar med.

Gillar ni att blogga?

Lina:
Ja och det
är extra kul att blogga när man får kommentarer och många läsare :)

Nilofar: ja, samma för mig som för lina haha :D men ibland när man typ inte har nåt att skriva om men känner att man måste blogga för att uppdatera så är det inte så kul xd

Gillar ni min blogg?

Båda: Ja det gör vi väl.

Är jag söt?

Båda: Ja då.

Vilka är era bästa kompisar?

Nilofar: Lina och Merisa:) klara, julia, elin o annie är också nära kompisar :)

Lina: Mest bästa kompis blir Nilofar, sen kommer Amanda , Ida och Lovisa sen Kim :)

Ett favorit mine med en kompis?

Lina: jaadu, vad skulle ddet kunna vara? Jag har många bra minnen..

Nilofar: jag kommer inte på nåt speciellt favorit minne men jag har många bra minnen :D

Kan inte ni skriva lite mer i detalj vad ni gör?

Båda: Förstår inte riktigt vad du menar, men vi kan ju skriva lite mer i detalj..

Favorit blogg, förutom eran?

Nilofar: Kenzas blogg :d och så läser jag även kompisars bloggar

Lina: Jag läser också kompisarnas bloggar och i bland Kissies.

Vad är det bästa med er själva?

Lina: Jag gillar nog mest min humor

Nilofar: jag är ganska social och har ganska lätt för att skaffa kompisar :D

Vad ska ni göra nu i sommar?

Nilofar: den 27 juli åker jag till Turkland i två veckor :) innan dess kommer jag nog mest vara här i uddevalla och sola, bada och umgås med kompisar och familjen

Lina: Jag ska kasnke tälta några dagar men vet inte om det blir av än.. annars ska jag väl vara meed kompisar och sola och bada..

vilket var erat senaste köp?

Lina: jag var ju på överby i går och köpte jag ju en jeans jacka, skor, ett linne och en typ deo-spray...

Nilofar: det va nog det här som va mitt senaste köp:




Har ni någon speciell favorit outfit typ?

Nilofar: nej det beror på vad jag ska göra lixom :)

Lina: Jag instämmer haha och det beror på vädret också.

Om ni fick byta ut nånting/förbättra nånting med kroppen vad skulle ni gjort då?

Lina: Jag skulle vilja vara liite kortare.. och jag skulle ha kortare över kropp med längre ben.. Och lite annan form på ansiktet.

Nilofar: jag skulle vilja vara smalare och längre hår typ och så är mina framtänder typ ojämna eftersom jag bröt min framtand när jag var mindre :(

Vad är ni nöjda med eran kropp?

Nilofar: jag är ganska nöjd med mina ögon och att jag inte behöver så mycket smink typ.

Lina: de varierar från dag till dag, ena dagen gillar jag min mage, nästa dag hatar jag den och set är samma med resten av kroppen....

Hur ska eran drömkille se ut?

Lina: Jag vet faktiskt inte, men han får gärna va lite längre än mej, och musklig är aldrig fel :)

Nilofar: jag tycker inte att utseendet är så jätte viktigt men helst brunett, lite längre än mig och vältränad typ haha :d och fina ögon xd

hur ska eran drömkille vara?

Nilofar:
omtänksam, bra humor och typ pratglad :D

Lina: Han ska vara snäll och rolig, det ska hända lite runt han så han inte bara vill sitta och glo hehe. ;)

Vad heter era syskon?

Lina: Hon heter Märta

Nilofar: Navid heter min stå bror.


Skulle ni ätit en insekt om ni fick 3000 kr?

Nilofar: vad somhelst för att tjäna lite pengar :) haha nej jág skulle aldrig gjort det! usch, insekter är typ min största fobi haha :P

Lina: det beror på va det är för insekt, om det är en liten banan fluga skulle jag npg gjort det för de är ju bara att svälja men inte om det va typ en spindel elr nått ;)

Om ni fick en önskan vad skulle det vara då?

Lina: Att alla mina vänner och familj får leva ett friskt och lyckligt liv, hehe elr att jag får min dröm man :P

Nilofar: att alla mina önskningar gick i uppfyllelse haha :D nej men att jag skulle bli tankeläsare haah och det som lina skrev om familj å det ;)

Kan ni visa hur ni sminkar er?

Båda: ja de kan vi :)

Hur ser era rum ut?

Lina: jag kan lägga in bild, men ungefär såhär: Man kommer in så är det som ett L typ rummet asså.. Vita väggar och en svart-guldig fond vägg.. en säng och dator å  a ni får se på bilden ;)

Nilofar: Jag orkar inte berätta nu så ni får en bild sen när jag kommer hem ;)

Gillar ni någon nu?

Nilofar: njae.. lite kanske :)

Lina: Jaa  kanske det.. ;)

Chips/godis?

Nilofar: chips

Lina: godis

Jordgubbar/vattenmelon?

Lina: Jordgubbar tror jag :)

Nilofar: vattenmelon helt klart :d det är typ min favorit frukt xd

te/kaffe?

Lina: Kaffe är äckligt så te ;)

Nilofar: jag gillar inte nån av dom men hellre te :)

cocacola/fanta?

Nilofar: coca cola

Lina: båda är gott ibland så vet ej..

isglass/vaniljglass?

Lina: Båda ;)

Nilofar: vaniljglass

Vår/höst?

Lina: Vår.

Nilofar: hösten är typ finare men jag tar nog vår för då är det snart sommar och så är det bättre väder

Vem av era vänner har ni kännt längst?

Nilofar: Merisa och Lina :D

Lina: Lovisa ;)

vad heter eran favorit låt?

Lina: Det vetjag inte för det ändras hela tiden.

Nilofar: bumbibjörnarna <3

tycker ni att :P-smileysen är dryg? :P

Nilofar: haha nej ddet tycker jag inte :P

Lina: Njea jag gillar dom inte men de är inte dryga..

vad använder ni för schampoo? är den bra? vad för hårinpackning? och är den bra?

Lina: Jag använder olika ;) ja de är bra :)

Nilofar: jag byter typ hela tiden men det här är den som jag tycker är bäst av dom jag har prövat :)
den är skit bra förr torrt och skadat hår :P



ska ni göra nått speciellt på lovet?

Båda: kolla lite längre upp så har du svaret ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0