rimnersvallen

hejsan allihopa! :)

har precis kommit hem från rimnersvallen :p
alla åttor på skolan va där idag och hade en friidrottstävling :) jag kunde inte köra speciellt seriöst eftersom jag hade sträckt benet, men det va iaf en rolig grej :D hellre det en vanliga lektioner lixom. det va ju sista dagen idag också, guuud va skönt! :D skulle egentligen lägga upp bilder på skolávslutningsoutfiten, men jag hinner inte nu så ni får dom antingen senare idag eller imorn.

har ändrat lite på designen också men det är inte klart än, måste fixa en ny header också :)

men nu ska jag dra ner och äta ngt, är hur hungrig som helst!

men vi hörs sen! :)





Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHAHAHAHAHA du hade ju inte alls sträckt benet?!

hahahahahahahahahhaha ska jag lägga ut videon?? :D hahahahahahah seriöst :D <3 <3 <3 <3 <3

2011-06-14 @ 16:24:32
Postat av: blablabla

testar bara! :D

2011-06-15 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0