ÖREBROCUP

Tjoooo
Lina här!
Det va ett tag sen nu, har levt utan dator och tv sen i torsdags...
Jag va ju i Örebro på örebrocup, vi kom delad 5:e plats av 24 lag :) så är nöjd ändå.
På torsdagen gick vi till en Coop affär som vi va stam kunder hos typ haha, vi gick dit varje dag :) sen så tillbringade vi den mesta tiden på skolan, när det inte va match alltså.
På lördagen va det ett disco, sådär kul, väldig bas alltså, det dunka som in i aset, men det va typ 98:or och äldre så de va inte så kul när de va så små.
Jag, Viktoria, Felicia och Olivia drog mot skolan tidigare.. och sen när vi hade gått ändå tillbaka sa Almir att vi skulle gå tillbaka till discot för att visa vägen... :/ men det va ju bra väder så det va la bra.
En knepig skylt som va på vägen har jag bild på men det får ni en annan dag.
Nu ska jag packar ur väskan elr äta tror jag så ha det!

Kommentarer
Postat av: Ilaf Yassin

fin blogg ni har,

checka in min puss ♥

2011-06-21 @ 14:04:16
URL: http://ilafsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0