mygbett o sol :)

årets första dopp= check!
årets första myggbett= check!
en underbar första dag på sommarlovet= check!

ja, de tre första meningarna säger ju det mesta om min dag :) tog årets första dopp idag.. jag var ju iförsig på en utomhus simtävling förra veckan men det räknas inte riktigt tkr jag :D har även fått ett stort myggbett mitt på kinden som kliar sönder.. det enda jag absolut inte gillar med sommaren är nog myggbetten och alla andra insekter!  annars har jag haft en super bra dag, och lovet kunde inte börjat bättre :) bra väder va det ju också :thumbup:
men nu har jag inte specielt mkt att göra så mamma frågade om jag ville kolla på en film med henne, å ja varför inte lixom ? :D

hoppas ni också har haft en lika bra dag! :D

juste... på våran frågestund på förra bloggen va det någon som hade frågat om vilka betyg vi har. och eftersom jag inte hade fått betygen än så hade jag lovat att visa dom när jag  fått dom..
så såhär såg mina betyg ut iår :)
kan inte säga att jag är missnöjd precis haha
känner mig som en riktig plugghäst :$




med den här bilden säger jag hejdå för ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0