Historisk händelse!!!

ojah idag hände nått jag aldrig trodde skulle hända!
Jag blödde näsblod! :O
Första gången i mitt liv!
Det bara kom utan reason liksom...varför kan man ju undra då haha ;)
Nog om det..
Idag har vi vart på Backamo, jag och Amanda paddlade kanot, hon skvätte as mkt på mej så blev piss våt! men torkade ju förutom skorna och sockarna så fick gå barfota hem :/ men men, kul vare iaf.
Fick pratat lite med "offrena" som Kim och Amanda så fint kallar dom haha.
Sen ska vi till Göteborg för att se IFK-Djurgården.
Kul kul.
Ha det gött

Här e some pics:





igga mitt ansikte!
Dagens outfit:
Kofta: ullared haha
Jumpsuit (stavning): hm divided



Blöta skor! mm








Kommentarer
Postat av: Anonym

bitch

2011-06-13 @ 15:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0