din önskan är min lag :D

godkväll kära bloggläsare! :D
hoppas ni har haft en bra dag i det soliga vädret :) har inte hunnit blogga nånting idag och igår, men man vill ju inte sitta vid datan när det är en av de första soliga dagarna detta sommarlovet.
jag såg att vi hade fått en fråga på frågestunden om vi kunde blogga lite mer i detalj om vad vi gör.. förstår inte riktigt frågan men jag antar att du vill att vi ska skriva mer om vad vi gjort eller ? (a)
så jag tänkte berätta vad jag gjort idag från att jag vakna tills nu typ haha :P

okej... vakna klockan nio tror jag, alldeles för tidigt enligt mig :( men jag kunde inte somna om eftersom mamma och mormor (hon kom till oss igår förresten, och ska stanna här några veckor) pratade utanförmitt rum väldigt högt. hahah ja, jag är väldigt känslig när jag sover. kan vakna för typ vadsom helst haha
så efter att jag hade legat i sängen i ungefär en halv timme så tänkte jag att gör bättre nytta om jag går upp.
så jag gick upp och så åt vi frukost :) sen så gjorde jag faktiskt inget speciellt. solade lite (har fått lite färg iaf xd)
spelade även lite krocket med la famila :P sen så blev det så himla varmt så vi gick till bjursjön och badade.
och sen kom vi hem och grilla och nu sitter jag här och gör nada :)

nehe.. tänkte bildbomba lite eftersom jag inte har nåt annat att göra just nu
men det är nåt fel på blogg.se så det går inte :thumbdown:
aja ni får dom när det funkar istället ;)

här får ni en bild som redan fanns på bloggen :)
dagens outfit va det här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0