where is the sun ?

hej allla trogna bloggläsare som läser trots att vi kanske inte uppdaterar 100 % :D

hoppas ni har det bra i det fina regniga vädret :( vart tog solen vägen kan man ju undra ?
men men inte sämre sommarlov för det (eller kanske lite hihi) var med min underbara merisa idag :) hon har blivit brun som en pepparkaka och jag såg ut som en snögubbe bredvid henne... inte kul! haha men hursom helst hade iaf saknat henne grymt mkt så det va kul att träffa henne :)
kom iaf precis hem från henne och nu väntar jag på gästerma som skulle komma hem till oss xd (mest gubbar trorja :P) 

men nu tror jag att gubbarna har kommit faktiskt haha så får avsluta detta inlägg och gå ner och va lite social -.-


en heelt vanlig dag i skolan bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0