välkommen till regniga uddevalla :*)

hej på er! :)
äntligen har solen hittat till uddevalla :) (vi bortser från att det typ spöregnade alldeles nyss ) xd
min dag har jag spenderat med la famila. blev inte göteborg idag som vi trodde så åker kanske dit imorn istället.
va ute och sprang imorse och sen när jag kom hem drog vi till bodele och badade :P sen började det typ spöregna haha så vi fick skynda oss till bilen å så handlade vi lite och nu är jag här hemma nydushad och ska gå ner och titta på film med navid :D
imorn blir det kanske göteborg och sen på kvällen antagligen bio med lina och sen sova hos henne! :)
men nu måste jag ringa min merisa och se vad som har hänt! hon skrämde mig rejält alldeles nyss:O

ha en trevlig kväll!
puss o hej leverpastej :D


dagens outfit också (hade iförsig mest på mig bikinin menmen)
linne-jc / shorts-vero moda




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga gärna till min frågestund! puss

2011-07-09 @ 22:02:00
URL: http://ilaaaafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0