new in the closset

hej på er :D
förlåt för kass uppdatering men det har hänt en massa saker så jag har inte riktigt haft tid .
men nu är jag back on track igen :) haha
pratade med annie o klara alldeles nyss, så ungefär halv tre kommer dom och merisa hit till mig :) ska bli riktigt kul eftersom jag inte har träffat dom sen skolavslutningen.
så nu måste jag ta en dusch och byta om lite tills dom kommer :D 
juste.. va på överby med mamma för några dagar sen (iförgår tror jag det va) fick med mig två skjortor hem också. dom va rea båda två så det blev ett riktigt bra kap haha

köpte båda på cubus.
orange-aktiga transparenta kostade 199kr-75kr
den rutiga kostade 299kr-99kr

här får ni ett antal bilder på skjortorna (hahah såhär kul hade jag imorse) ni lär iaf inte missa hur dom ser ut nu mohhaha
ni kan klicka på bilderna för att se dom större.




här får ni en bild på dagens "mys outfit" också
tröja-gina tricot
mjukis-team sportia


fast nu blir det antagligen att jag byyter till det här eftersom mina tjejor kommer snart :

skjorta-cubus (den nya)
leggings-lindex
bandue bh (syns inte på bilden)- bik bok
klocka- ingen aning xd fick den av shilan för länge sen :)
armband- glitter

ni får en fiiiin fiiin bild också "host" haha :)


men nu ska jag draa mig :D kommer kanske blogga mer ikväll när dom har dratt eller imorn :)
då kommer det maybe lite bilder
hejdååå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänn... Det är OMOGET att inte skriva namn oxå.?`



så fin är du!! ♥

2011-07-15 @ 13:54:41
URL: http://ilaaaafs.blogg.se/
Postat av: lina

Snygga nilofar! :D <3

2011-07-15 @ 16:09:27
Postat av: shili

SKIT SNYGGT!!!!!!! :D:D:D:D

2011-07-15 @ 16:47:31
Postat av: Alice Herbst

Jättesnyggt med den rosa skjortan till de tightsen! Kram från Alice Herbst

2011-07-15 @ 19:58:36
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0