bildbomb :)

hej på er allihopa :D
nu börjar det bli riktig sommarvärme här in town ;)
min helg har varit riktigt underbar. har spenderat lördagen med familjen(som jag skrev tidigare på bloggen)
och igår och idag har jag varit med min underbara lina. gårdagen och dagen såg ut såhär:
igår ungefär klockan halv sex sjutsade pappa mig till lina. då gick vi till norrskolan och tog hundratals kort haha (ni får några av de alla 100 korten längre ner i inlägget) sen satt vi lite i hennes studsmatta, så tänkte vi gå upp vid bergen lite, men då kom vi på att vi skulle hinna äta också innan bion . så vi gick in och värmde lite köttfärssås och kokade makaroner! haha kan konstatera en sak efter min och linas "matlagning" att mitt MVG i hemkunskap va nog inte så värt haha! :D
sen typ runt åtta promenera vi ner till staden och köpte lite godis och sen vidare mot bion och kollade på pirates of carabien 4 . jag hade inte kollat på nån pirates of carabien tidigare, men den va ganska bra faktiskt :)
sen runt elva va filmen slut och då hämtade linas mamma oss och så returnade vi home. sen så sov jag hos lina. vaknade typ 10 och åt frulle o.s.v sen drog vi till bodele och sola å bada. efter det gick vi till stan och kollade lite (hann bara kolla i typ två affärer men ändå ) xd sen gick jag hem och då ville mamma att jag skulle följa med henne och handla och nu har jag kommit hem igen :)
så ja så har mina dagar sett ut hittils :P
så ja det blev lite text haha puss på alla som ens orkade läsa hälften :D
nu ska ni få några bilder istället:

















































och sist av allt en bild på våran soffa som pajjades förut hahah :D ser lite sjukt ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0