Tisdag

Oj som jag är dålig att hitta på rubriker asså..
Har ju veckodagar hela tin nu :/ inte brao.
Men kommer ju inte på nått..
Men idag har jag iaf Vart med Amanda, först va vi på torp, fick köpt mej en hood tröja elr va de heter, kofta utan dragkedja asså.
en t-shirt och en salva.. Det va nog allt.
Jag som inte skulle köpa nått :/
Aja det va rea på allt så det va ju aber-bra.
Sen så drog jag med hem till Amanda, sen cykae vi ut till skeppsviken och tog oss ett dopp :) Kallt men det fick gå. Rgnade gjorde det med hihi, men vi hittade ett ställe under ett träd som va torrt...
Och på väg till Skepps viken såg vi Gurkan, han som va med i Big Brother :D coolt tyckte jag :)
Här är några pixs från idag:




nya piercingen.. ser kanske lite knepig ut, men jaja   60:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0