8/7 - 2011

hej på er! :)
hade egentligen tänkt att ladda upp bilderna igår men jag hann aldrig så det får bli idag helt enkelt :)
det blir nog inte sådär jätte många bilder eftersom de flesta såg helt sjuka ut haha men ni har ju sagt ganska många gånger att ni tycker att vi ska lägga upp fler bilder på bloggen så lite längre ner i inlägget så får ni några bilder från igår :P
min dag idag har inte varit speciellt händelserik faktiskt så inte så mkt att skriva om. därimot hade jag tänkt ringa klara för hon är tillbaka från grekland nu! :D har saknat min klarus!
men nu ska jag följa med mamma och pappa en sväng till torp, har ändå inget att göra nu och vädret är ju inte på topp precis :thumbdown:
men mina planer inför helgen ser iaf ut såhär:
lördag- gbg med familjen :P
söndag- bio med lina och sova hos henne sen (beror på om hon kan eller inte, vi får se på det)
måndag- antagligen vara med lina
och sen på tisdag ska jag nog träffa klara,annie, merisa o kanske även elin o julia :)

ja men nu ska jag ladda upp några bilder och sen göra iordning mig :P

först får ni dagens outfit:
tröja-bikbok / bandue bh-bik bok / jeans-gina tricot


dopp med lina :)








välkommen hem till kalla sverige klara! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

du skrev fel datum ;)

2011-07-09 @ 00:37:54
Postat av: nathalie kindhult

sv: Vi ska till sidé, var i alanya för två år sedan och det är verkligen jätte fint och mysigt där ! :)

2011-07-09 @ 19:09:07
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0