Oj

Har helt glömt av de där bild-dagarna som jag skulle ha :/ sorry..
Men de va lita trissta så jag tor jag skiter i dem.
Idag har jag spenderat halva dagen ungefär med Ida.
Först träffades vi lite typ vid 3? sen så drog vi ner till stan.. och va där till kl 18.30 för då började bion, vi såg på Bad teacher..
Den va helt okej faktiskt :) och sen drog vi hem :)
Eftersom alla affärer va stängda när vi kom ner till stan så fick vi dega runt vid typ mc donalds och bäveån och museét haha fast det va ju också stängt dårå ;)
I morgon ska jag upp kl 7! för ska läsa moppegrej..
Så är inte hemma på hela dagen i morgon.. för kl 08.00 ska jag va där till 17.00 sen direkt efter ska jag byta om och sen kl 17.30 börjar träningen till 19.00 :/ såå bloggar inte förrrän på kvällen..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0