i wish you could see what i see

så nu sitter jag ensam igen :(
saknar henne redan haha nej men nu har jag sjukt tråkigt här -.-
men såhär såg iaf dagen ut:
vakna typ klockan elva o såg att lina hade ringt :) så ringde upp henne och sen klockan ett åkte vi iväg till torp.
köpte ingenting förutom en ansiktsmask och shampoo och balsam haha men jag ska ju åka till turkiet snart och där lär jag väl shoppa lite å så, därför ville jag inte slösa pengar idag :P
sen vid klockan sex kom vi hem igen och så "gjorde" (inte gjorde då men vet inte hur jag ska skriva riktigt men ni fattar väl antar jag ) vi ansiktsmasken och sen fixa vi lite på bloggen (bl.a. en header) och så hade vi lite allmänt chill och sen drog hon haha :D
så nu kommer jag inte träffa henne förrän jag kommer hem från turkland :( appro på turkland ! fatta hur mkt jag längtar och nu är det bara två dagar kvar! :) ska bli grymt skönt, speciellt nu när det har regnat typ hela sommarlovet!
ja men det va allt från mig haha :D ska gå och kolla på nån bra film nu (på den nya tv:n :D )

så ni får ha det gött allihopa så hörs vi imorn elr nåt!


har försökt och vrida bilden men den vill inte riktigt sammarbeta så nu ger jag upp! :(

Kommentarer
Postat av: shili

snygging :D VI SKA SHOPPA IHJÄL OSS! :D

2011-07-24 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0