dag 1

Dag 1 - 10 sanningar om mig själv
Dag 2 – Något jag gärna läser
Dag 3 – Det här vill jag ha
Dag 4 - En bild som väcker känslor
Dag 5 - Vad hade du på dig idag
Dag 6 - En bild på mig för länge sen vs en ny bild
Dag 7 – vad jag helst gör på fritiden

* jag har typ insektsfobi! om jag ser, råkar röra eller är i närheten av en insekt får jag typ panik :O

* jag går i simning och har gjort det sen jag gick i babysim vid ett års åldern haha (slutade simma mellan typ 10-11 års åldern , men började igen sen) :D

* jag är vääldigt social och om jag väl börjar prata så är det svårt att få stopp på mig haha :)

* jag älskar sommaren och solen och om det är nåt jag verkligen inte gillar så är det snö och regn!

* jag har aldrig varken färgat eller slingat håret

* jag är typ mörkrädd! om jag kommer hem när det är mörkt ute och jag är ensam hemma så måste jag typ springa runt och tända alla lampor innan jag kan sätta mig och ta det lugnt haha :P

* hela min pappas familj bor i USA fast både min mamma och pappa kommer från iran (jag är därimot född här i sverige)

* jag kan verkligen inte stå ut med falska o smöriga personer! om man inte gillar någon kan man lika gjärna visa det klart och tydligt istället för att hålla på o fjäska och sen snacka skit om personen bakom ryggen!

* jag blir väldigt lätt avunsjuk

* jag är född i malmö (ointressant sanning men kommer inte på nåt mer nu :P )

Kommentarer
Postat av: klarasåklart

* jag kan verkligen inte stå ut med falska o smöriga personer! om man inte gillar någon kan man lika gjärna visa det klart och tydligt istället för att hålla på o fjäska och sen snacka skit om personen bakom ryggen!



hmmm... ??? stämmer värkligen detta på dig nilofar?????????????????????????????????

2011-07-20 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0