Dag 1.

DAG 1. 5 fakta om dej själv
DAG 2. Bild på senate köpet
DAG 3. Bild på syskon
DAG 4. Bild på mej + en bästa vän
DAG 5. Favorit högtid
DAG 6. Favorit årstid
DAG 7. Person jag vill träffa
DAG 8. Gammal vs ny bild på mej
DAG 9. Hur många sms jag skickar på en dag + Bild på mobilen
DAG 10. Bild på mej för ett år sen


Okej fakta, hmm:

1. Jag tänker sjukt mkt ;)
2. Jag gillar att blogga och skulle vilja göra det ännu oftare men kommer inte alltid på nått att skriva :/
3. Har ganska dåligt själv fötroende, men blir allt bättre ;)
4. En boyfriend skulle inte sitta fel nu :)
5. Jag tycker faktiskt sommar lovet har vart långt.. tro det elr ej hihi ;) fast vill ju inte börja skolan än då x)

Lite knepig fakta kanske men jaja :) ni vet väl det mesta såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0