atmosfear.... en besvikelse! :thumbdown:

hej på er :D
nu kommer ni få stå ut med mig ensam här på bloggen några dagar etersom lina är ute med båten :P
igår blev det liseberg trots alla ändringar hit å dit :)
vaknade igår på morgonen o va as trött eftersom jag hade somnat skit sent kvällen innan, så tänkte somna om men så såg jag att klockan va tjugo över tio och fick skynda mig upp eftersom vi skulle hämta merisa klockan elva! fast det blev inte riktigt som planerat så vi kom inte fram till liseberg förräns runt halv två trorja. men där mötte vi iaf dom andra o va på liseberg tills klockan sju ungefär. dom andra stanna längre men jag skulle va kvar en stund i gbg med min familj så det fick räcka för min del!
jag som ivanliga fall inte brukar åka nånting på liseberg åkte faktiskt det mesta och även atmosfear! det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra. fast den va inte alls som jag hade tänkt mig faktiskt :( va nämligen hur rädd som helst först när jag skulle åka och hela "uppvägen" men sen nervägen gick så snabbt så jag hann knappt känna nåt! :P den va rolig å så, men den va inte alls så läskig som jag trodde.. blev nästan lite besviken :D haha
men hursom helst så va det en underbar dag! tack elin, julia, merisa, annie, o klara som gjorde den så bra! <3

idag har jag därimot inte gjort nånting typ :( xd men nu börjar min mage protestera så får gå till köket o se vad som finns :) 

puss o hej leverpastej!



(här skulle det va en bild från igår men blogg.se vill inte riktigt sammarbeta med mig just nu så det får bli nån annan dag)

Kommentarer
Postat av: shili

OFTA DU VÅGADE ÅKA DEN! usch, usch, usch :D

2011-07-18 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0