åka eller inte åka!....

....ja det är en fråga som har åkt runt i mit huvud den senaste timmen (eller snarare hela dan).
nu fattar ni nog inte vad jag svammlar om kära bloggläsare haha

det är nämligen så att jag, klara, annie, elin, merisa o julia ska åka till liseberg imorn.
fast jag läste förut på msn att det skulle spöregna hela dan typ :( så jag funderade på att hoppa av!
men nu blev jag sugen på att åka igen :D

hahah men nu tror jag att jag har bestämmt mig för att....... trummvirvel...... åka! :) haha
ja, troligen blir det nog så!
hah dom andra får skylla sig själva att dom tar med mig för jag åker typ inget där haha :D mår typ illa av allt som snurrar, men jag ska nog kunna åka ändå imorn :)

så ja så blir det. imorn hämtar vi upp merisa på vägen och sen möter vi dom andra på liseberg! :)


liseberg here we come!
haha kommer bli sjukt kul. har saknat elin o julia också som jag inte har träffat på ett tag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0