Tired

Det blev ett kvällsopp iaf :)
Amanda klarade teoriprovet igår så vi tog hennes moppe ut till Skeppsviken :)
Va där till typ halv elva..
Sen duschade jag och sen va det dags för sängen för gick ju upp kl 7 idag igen, för jag läser ju moppe teori..
Men i morgon är det sovmorgon :D så då börjar vi 10.30 lite bättre iaf :)
Jag och Ida ska sticka till havet kl 12 tror jag :) om det inte blir några ändringar :)
Jag fick mitt skal till mobilen idag :D
jihoo..
Snyggare än vad jag tänkte, elr asså det e ju bara rosa silikon (stavning?) men jag trodde det skulle va konstigare..
Och nu har jag ju det på mobilen så ni får en bild på baksidan bara :)
Den e typ mjuk asså ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0