Rössödagen

Hej alla!
Idag har jag vart på Rimnersvallen.
Det va rössö dagen..
Jag, viktoria, rebecka, felicia och olivia va de ända från vårt lag haha.
Jag och Viktoria hade hand om frizzby hhahah kan verkligen inte stava till det! men sån där rund platta man kastar u know? :)
Sen så satt vi och kolla på A-lagets match mot arvika det blev 5-0 till Rössö :D
Jag och min bäästa vänner Felicia och Viktoria hade det grymt kul! :D
här är sötnosarna:




Och på denna bilden va det viktigt att jag berättade att det är FELICIAS SKO TILL VÄNSTER! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia Hejdengård

hahah!! :D många pössar från mig till dig :D <3

2011-08-20 @ 18:37:54
Postat av: ida

friesby* tror jag?

2011-08-21 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0