Love life ♥

Så nu är det köpt.
Säng från jysk.. gillar inte jysk egentligen men jaja..
Och ett Wii, jag fick välja ett spel också det stod mellan 4 olika för det ingick typ.. det va nåt Harry Potter, nåt fotboll och nån mer och sen Sims 3, så töntig som jag är väljer jag Sims 3 haha.
Man fick med 2 sport spel också :) Något sport resort. Så det blir canon :)
Här är en liten bild:


Jag får dock vänta en vecka för jag ska få wiiet när jag fyller år..
Såå längtar :)
Det är lite synd för jag vet allt jag kommer få haha! Iaf från familjen.. T.ex en onee Piece (stavning?)hihi
Jaja men a skit samma.
Nu ska jag mysa så ha det bra :)

Ps. idag har jag bloggat väldigt mkt.. Vad tycker ni om det?
Vill ni ha många korta inlägg, elr få långa? :)
Kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0