Lång dag

Tja!
Idag har det vart en händelserik dag haha elr njaa men aja..
Börja med att jga gick upp kvart över 7 typ.. och sen drog jag till körskolan och så va det teori till kl 10.00 sen hade vi paus till typ 10.20.. Sen så körde jag och Emma till sammans, och så hade vi en lång mat paus så vi drog till stan och åt, hade dock bara 40 kr så det blev mc donalds ;)
Har aldrig träffat henne förut men det va en skön brud :)
Sen drog vi tillbaka till körskolan och gjorde några tester  sen va det dax för mer körning.. Så då örde vi i stan och en brosm lossna när jag körde haha! Märkte det sen när jag skulle bromsa.
Men allt gick bra och nu kan jag pricka av en grej från Saker-som-måste-göras-i-livet listan: Åka Motorcykel :D gjorde det förut, dock inte så fort för det va i stan.. men men :)
Sen vi 4 va vi klara och då drog jag hem och käka å sen bytte om för då va det träning som gällde :) Träningen höll på till 7 och nu sitter jag här och väntar på att Amanda ska ringa.. för vi kanske ska ta ett kvällsdopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0