hello sweden! :D

hej alla bloggläsare :)
nu är jag tillbaka på svensk mark haha ja vad ska jag säga :P känndes sådär att komma tillbaka från 36 grader på dan och 31 grader på kvällen till sverige då det va 9 grader :( xd men men jag har iaf haft två underbara veckor i turkiet-alanya med mkt sol och bad, god mat, shopping o snygga killar :D
känns som att hösten är påväg med tanke på vädret och snart börjar ju skolan :( men änn ska jag inte börja deppa haha för jag har ju trots allt en vecka kvar av lovet :)

dagen har jag mest spenderat åt att packa upp alla grejer ooch bara ta det lugnt xd imorn skulle jag kanske va med merisa, annie, julia o elin men merisa har blivit sjuk så vi får se hur det blir med det ;)
håller iaf på att ladda upp alla bilder så ni kommer få några bilder här på bloggen :P



vi hörs ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0