en vecka har gått :)

hej på er! :)
förlåt för den skit dåliga uppdateringen men jag tror tyvärr att det kommer bli sånhär dålig uppdatering rätt så ofta
från min sida nu när skolan har börjat igen :( har så himla mkt läxor (har redan fått typ 5 st:O ) , sen så har jag även simningen så jag hinner inte uppdatera så mkt här på bloggen! men jag ska försöka att skriva så ofta jag hinner :D
och lina bloggar ju ändå så helt dött blir det ju inte :P

har ju gått en vecka nu :) den här veckan har faktiskt gått någolunda snabbt och det är ganska skönt ändå att komma in i rutinerna igen, fast å andra sidan skulle jag ju inte tacka nej till en vecka lov till :P fast nu åker jag ju till england med klassen på onsdag så det blir ju inte så mkt skola xd glad chey! :thumbup: ska bli så himla kul!! veckan har väl gått på som vanligt har fått nytt shema (ganska okej faktiskt), och några nya lärare -.- lite mindre okej där haha våran engelska lärare är bara så irriterande , trodde aldrig att jag skulle kunna sakna en lärare men nu saknar jag faktiskt min förra engelska lärare :( men ja annars hoppas jag på att detta blir ett bra år och sen är det ju gymnasiet som gäller :)

ja men nu vet ni ju lite hur jag har haft det iaf :)
imorn fyller ju lina år, grattis till henne! :D

så nån gång under helgen ska jag väl troligtvis träffa henne så hon får sin present också :D
imorn ska jag en sväng till torp också, behöver lite grejer inför resan ,
måndag o tisdag är det skola som vanligt . skolfoto är det nån av dom dagarna också! har inte ägnat en sekund ens åt
att tänka på vad jag ska ha på mig o.s.v. men det ska väl bli bra ändå,, brukar ju oftast bli så att dom korta får stå längst bak (?!) så jag behöver inte fokusera så mkt på mer än håret o ansiktet haha
onsdag åker jag somsagt till england :D
så nästa vecka kommer bli riktigt bra :)

men nu ska jag kila! :D ha det bra kära vänner!

såg att detta blev ett vääldigt långt inlägg så ni kanske knappt orka läsa halva men kärlek till er som ens orka läsa en del av det ;)



appropå skolfoto... hittade förra årest skolfoto :D haha vilken sorg! hoppas detta året blir bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0