det börjar närma sig :(

gokväll alla läsare (som faktiskt har höjts lite de senaste dagarna) :thumbup:
har precis fixat mig lite och väntar på att shilan o hennes familj ska komma hit :)
ska bli riktigt kul för vi har en massa att prata om.
känner att sommarlovet bara har runnit förbi och nu är det bara två dagar kvar :(
känns sådär att börja skolan igen nu med nationellaproven och allt men det är bara att bita ihop
och klara det här, dessutom har jag saknat mina kära klasskompisar faktiskt :D haha
men hursom helst ska inte sitta o deppa för det. idag kommer ju som sagt shilan o sen imorn ska jag
möta merisa på stan för hon skulle köpa en sak till skolan och sen är det träning som gäller :)
har inte simmat på hela sommarlovet så vi får se hur detta kommer att gå
men nu ser jag att shilan har kommit så får springa ner nu !
ha det bra :P


blivande 9ea :)

Kommentarer
Postat av: shili

hahahaha vi (du!!) är såååå grymma! Vi hittade honom!!!!! :D

2011-08-21 @ 12:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0