Dåliga på att kommentera.

Det va länge sen vi fick några kommentarer faktiskt.
Det tycker jag ni ska ändra på :)
Idag har jag vart på torp.
Köpte ett par 8 cm klackskor för ska i väg till Göteborg den 16 september på en grej och då skulle man ha med det :) Har aldrig gått i några sånna innan haha, så får träna varje dag nu xd
Annars har det inte  hänt så mkt, i morgon ska jag till morre och morrefarre.. ;)
Ska ringa till Nilofar i kväll med :) Måste bestämma en dag, för det va läänge sen sist vi va med varran.. Miss her.
Vi köpte 2 presenter till mej också haha, jag kommer veta allt jag får typ :/ men jaja, skit samma.
Här är skorna :)






Kommentarer
Postat av: ida

vad snygga!! :(

2011-08-16 @ 14:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0