Äntligen körkort!!

Hejsan
Idag kl halv 2 slutade jag min skoldag och stressade hem för kl 2 drog jag och mamma till trestad center elr vad det nu heter.. där gjorde jag iaf provet till moppe kort och jag klarade det :D
sen efter det drog jag och mamma till överby, där köpte jag 2 skortor typ, 1 par jeans och ett par skor men dom ks ajg nog lämna tillbaka...
Och sen åkte jag moppe med Amanda och Ida :) och now i am sitting here.
I morgon ska jag och Amanda köra moppe till skolan så får gå upp typ 10 i 7! ska möta henne vid badhuset.. tidigt men jaojao :)
Jag har 2 kort på jeansen och ena skjortan men de andra bilderna kommer!


bikbok : 199:-

Gina tricot: 199:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till moppekortet Lina!! :D

å snygga kläder förresten ;)

2011-08-31 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0